Helglever

Jag försöker verkligen ha ett liv på vardagarna men utöver heltidsjobb plus att jag jobbar en 1tim övertid på mornarna så varken orkar eller hinner jag mer. Direkt när jag kommer hem åker arbetskläderna av och chillkläderna på. Samkvämar med mina boys till läggdags. Jag somnar vid nattningen eller kort därefter. Önskar mig mer energi, någon som har lite till övers? 

Förra helgen var jag borta på hemligheter. Jag slog rekord i att vara ifrån pojkarna, jag nattade dom på onsdagen och såg dom sen inte förrän söndagsmorgonen. När V skickade snaps blev jag alldeles tårögd, usch och fy... men när jag kom hem märkte jag att det gjort deras relation väldigt gott med att jag var borta. Så jag kanske borde dra iväg oftare...

Igår hade vi fredagsmys med min mamma. Vi spelade Bamsespel, åt jordgubbar, oreos & chips och dansade till Dolly style. 
Vid 22 hostade G tills han kräktes, han har gjort det några helger nu. Sambandet jag kan se är gottis, det kan ju vara rätt så slembildande. Måste försöka hitta nån lösning. 
Idag fick vi sällis av Emelie och Nico & Isabelle vid 9, både B & G förälskade sig i Isabelle. G brukar gilla alla bebisar men denna gång var det första gången som B verkligen lekte och rådde om en bebis. Va så fint och se när han hämtade leksaker till henne och ville få henne att skratta.
(null)

De stannade på lunch och efteråt gick vi ut och lekte. Äntligen är våren på väg! Förutom att de kom några kalla vindar så var det riktigt skönt. Vi tog en kaffe och njöt av solen på vår framsida där vi sitter i lä. Riktigt nice.
På em hängde vi med fam. Csaszars och så kom Kalleckas förbi oxå, så pojkarna har fått träffa många lekkompisar. 

Imorn ska vi ha kalas för V som fyllt år. Det går i ett på helgerna som sagt, inte undra på att man är orkeslös på vardagarna.