Turn over a new leaf

2019 nu alltså. Den senaste tiden har varit väldigt mycket tumult, särskilt känslomässigt så jag vill inte skriva om det här. Alldeles för privat. Men nu går det mot ljusare tider, siktet är ordentligt insatt på det. Det kan bara gå uppåt här ifrån.

Startade detta år med att tatuera mig. Jag får sån blodad tand för det, vill bara tatuera mer och mer! Men idag fick jag nöja mig med två streck på örat, jag har försökt pierca mig där 2-3 ggr men det läker aldrig så fick bli lite kladd istället. 
Den andra tatueringen blev en text till min ca åtta år gamla löv-tatuering. Jag valde att ha texten mot mig så jag kan läsa den. Ha den som en reminder. För löv-tatueringen är inte bara för det uppenbara om att jag heter Lööv i efternamn. Den står även för ett Lööv-släktdrag som jag vill ska ta slut vid mig. Mina pojkar ska vara en ny era där det Lööv-släktdraget ska upphöra. 
Jag är riktigt nöjd med båda tatueringarna. Har såklart redan planer för flera.
(null)
(null)