Swoosch

När fan blev det tisdag?! Det var ju fredag nyss? 
I fredags vab’ade jag efter lunch för B var hemma pga. krupphosta och V hade ett möte. 
Vid 17 kom min faster Kia, då tog vi bilen till Toys R Us där pojkarna fick välja varsin leksak. Båda valde en bil, B tog en racingbil från Blixten McQueen (typ sen enda han inte hade) och G tog en typ av Monstertruck och den har inte släppt taget om sen dess. 
Tanken efteråt va att leka loss på Donken på Hälla men då G bestämde sig för att göra en bajsblöja och jag glömt skötväskan så fick vi köpa med och leka loss hemma istället. 
Lek med de nya bilarna, kollade på Ice Age innan det blev läggdags. Efter det var det meningen att jag & Kia skulle slökolla på en film och snacka skit men vi båda fastnade filmen, haha! 
(null)
(null)

På lördagen åkte jag, mamma & B till min kusin Linda medan V & G åkte till Vs morfar som fyllde år. Linda & co skulle inte kunna komma till Bs kalas men de ville gärna fira han ändå. När vi kom dit hade de satt upp ballonger, dukat fram brunch och barnen sprang fram med ett paket till B så fort han kom in. Han fick en radiostyrd Blixten McQueen bil, den blev en riktig hit. 
Jag gosade med lilla Charlie som försöker lära sig krypa. Gladaste lilla charmtrollet.
(null)

Farsdag på söndagen, vi väckte V med paket på sängen. Han tycker ju inte om frukost på sängen knäppskallen. Efteråt åkte jag och tränade. Firade Vs pappa med lunch på Alberts Krog efteråt. Sen blev det hemmadag och farsdag midddag med fam. Csaszars. 
(null)
Fina vi var på fotbollsgalan va! 
1
Master

MEN vilket snyggt par. Wow ❤️💙

Svar: En av våra bättre bilder måste jag säga!
Mimmie