På senaste

Min hjärna har tagit paus eller blivit kortsluten. Jag är trött, trött, trött. Skit tråkigt. Hoppas det bara är för nya jobbet där det är sjuuukt mycket att ta in, men jag trivs väldigt bra! Jag har ju haft väldigt många och olika jobb men inget av de har haft såhär mycket att lära sig. De säger att det tar ungefär sex månader innan man har riktigt kläm på det. De är riktigt måna om att man inte ska känna nån press eller stress av nåt slag. 

Idag skulle jag egentligen ta med pojkarna och min mamma på en roadtrip till Sthlm och träffa släktens nyaste tillskott, men jag vaknade med nån form av nackspärr och kände mig inte i skick för att köra. Istället blev det impulshäng hos farmorn hela dagen. Med massa sol och flera av deras släktingar kom dit. V byggde ut farmorns altan och farbror Mange satte ihop hennes pool. Allt blev riktigt fint, ett riktigt paradis. Ser fram emot att sommarhänga där.
Vi invigde farmorns grill till middagen, hon köpte grillen för två år sen men har inte blivit använd förrän nu, haha!

(null)
(null) (null)
(null)