En helt vanlig måndag

Bollen om att jag ska börja må lite bättre är i rullning och idag har jag verkligen haft en riktigt bra dag. Det var längesen jag hade en såhär bra dag! Och det har inte varit nån särskild dag utan det har varit en helt vanlig dag. En vanlig måndag. Med tråkiga todos som tvätta, städa och tjaffsat med barnen om att äta sin mat, inte bråka om leksakerna osv. Såna saker som har knäckt mig annars, men inte idag. Idag har såna saker inte kommit åt mig på samma vis. Idag har jag orkat tagit mig igenom tjaffsen med pojkarna utan att ha velat låsa in mig i förrådet under trappen där jag säger till pojkarna att trollen bor så de inte ska gå in dit😂 Vet inte hur men det har bara gått att ta sig igenom. Hoppas det som hjälper fortsätter att hjälpa. 

Annars idag så har V & jag fixat en hel del hemma. Han har ju fått en fixidé för sig... berättar sen men det har inneburit en del fix och trix runt om. Om ni gissar rätt så svarar jag! 
För övrigt så lämnade vi in våra två barngrindar från ikea, de har ju återkallats för längesen men vi har aldrig tagit tummen ur förrän idag. Fick 1200kr för dom, man tackar! Vi köpte nya nattduksbord när vi ändå va där, 400kr gick dom på och så sålde vi våra gamla för 300kr. En bra affärsdag kan man säga. 

Nu har jag sålt tavlan oxå, får se om/vad vi hänger upp istället.
(null)
Galne Gabbe lyckades preciiiiis kasta sig in när jag skulle ta kort på hur det blev med de nya nattduksborden. Fint blev det iaf!

1
Master

Underbar läsning vännen. Ingen blir gladare än jag om ditt mående blir bättre och bättre. Det tror jag på då du har sådan klok och bra insikt. Det är inte alla som har det.
Du är bäst på många sätt och vis.
Tycker såååå mycket om dig, det vet du!!
Puss och kram

Svar: Detsamma bästa Master💕💕
Mimmie