Nyklippta

Idag var Bs första gång hos frisör, men Gs andra gång. Lite omvänt! Vanligtvis så brukar V köra med rakapparaten på B och det brukar bli riktigt bra, men vi ville testa med en riktig frisör. Så idag vågade vi oss ut från sjukstugan och passade på att ta pojkarna till frisören, har varit på to do-listen länge. 

Vi var hos min frisör Lava på Salong Hårstrået. G fick klippa sig först. Han tyckte inte att det var nå kul denna gång för han började gråta så fort förklädet åkte på, det gjorde han inte första gången. Vet inte varför det blev så nu, kan va att han var nyvaken. Men han fick sitta i mitt knä och då gick det bra. Fan va hår ungen har, en riktig kalufs! Allt hamnade ju på mig så har gått och kliat mig resten av dan efter alla små hårstrån. 
Sen var det Bs tur och eftersom G hade suttit i mitt knä så ville han oxå göra det. Såklart. Rättvist ska det va. Gick galant för B medan Lava höll på. 
Båda pojkarna fick en klubba av Lava för att de va så duktiga, det var däremot Gs första. 

Mina busiga & långhåriga killar imorse och efter frisörbesöket. 
(null)
(null)
(null)