Tavlor

Bilderna på våra tavlor blir inte bättre än så här, om man inte vill komma och se dom live förstås. 
Både V & jag ville ha tavlor med lite middags/hängkänsla, eftersom vår nya matgrupp ska vara fokuset i den hörnan. Barnhörnan med alla leksaker kommer successivt få försvinna. 
Texten hittade jag på en sida men tyckte inte om det typsnittet eller att det var ordet "with" som stod ut mest på hur de hade gjort, för oss (mig) var "friends" viktigare att stå ut. Ingen av oss är några speciella vindrickare egentligen, men det är kontentan i texten som jag tycker om. 

Men är det nåt vi är så är vi hamburgerätare. Vi älskar hamburgare. Så när V kom på den idén om en bild på en hamburgare så nappade jag direkt. Var inget att diskutera. Att vi valde en enkel hamburgerbild var för att texten var enkel, så de gifter sig bra ihop i helheten tycker vi (jag) 😉
(null)
(null)
(null)
Är lite julstök på bordet, har inte hittat den rätta julbelysningen för fönstren än så de gör sig bättre som julstök på bordet.

Medan jag var igång med tavlorna fick jag en annan idé. Tidigare så skrev jag ut en text på datan med vårt wifi lösen, sen byttes lösenordet och jag fick aldrig tummen ur att skriva ut en ny då vår skrivare saknar färg. Visste inte riktigt vart tavlan skulle vara heller efter att vi gjort om i hallen och vardagsrummet. Därför blev jag nöjd över denna idé:
(null)

Ser nu att jag måste ha dit nån grön växt känner jag... Detta eviga småpillande med inredningen, det tar aldrig slut.
2
Lina

Grejen till vänster på hyllan, vad är det? Den ser spännande ut!

Svar: Det var en julklapp förra året. En annorlunda inredningspryl :)
Mimmie

Master

Så fint!! Du har såååå bra smak hjärtat.

Svar: 😙😙
Mimmie