Bröllop

I fredags tog jag ut en semesterdag för att åka till Linda och hjälpa henne dona inför hennes & Alex stora dag. Vi dekorerade middagslokalen, åt middag och försökte prata ihop oss. Dom är dock väldigt olika mig. Jag är ju en av jordens största planeringsnördar, kan inte föreställa mig hur jag kommer bli till min & Vs bröllopsdag. Medan Linda & Alex inställning var att de tar det som det kommer. Finns såklart både för- och nackdelar med båda, men jag var riktigt imponerad över hur lugna de var. Trots en hel del frågetecken kvällen innan deras bröllopsdag.

Men allt gick bra, såklart. Lindas största spontana utbrott i göra-sig-i-ordning-stressen var att lilla Charlie inte hade nå strumpor på sig, att hon själv stod med en skrynklig brudklänning 40min innan bröllopet skulle börja var inte lika viktigt. Haha, mammakänslorna är alltid starkast.
Fastän vi var på slottet vid 10:30 och cermonin började 15 så blev det ändå tight med tid på sluttampen. Tiden rann iväg medan vi gjorde oss i ordning, drack lite skumpa, skålade för brudparet och lyssnade på tjejlåtar. 
(null)
(null)

(null)
(null)

I kyrkan överraskade Linda alla med en låt till Alex som hon själv hade skrivit. Jag har aldrig gråtit så på ett bröllop. Låten var otroligt fin. Hon är helt fantastisk min Linda.
Efteråt cermonin fick alla åka limousin till Bro Hof Slott där middagen skulle vara. Toastparet hade ordnat en jätte bra underhållning då både är väldigt musikaliska, helt sjukt duktiga. 

Nu när ens egna bröllopsdatum är satt så är det lite extra roligt att gå på bröllop, så man får uppleva vad man vill och inte vill ha på sitt bröllop. 

(null)
(null)
(null)
(null) (null) (null)
(null)



1
Master

Va fint!! Du o Linda var vackrast av dem alla. Hur snygg ska inte du bli när det är dags......💕