Vecka 14’s matsedel

Asså okej... jag är verkligen skit kass på det här med att ta bilder. Tog ännu en gång bara en bild och då hade jag redan börjat äta. Skämskudden är på. 
Jag ger ett nytt försök! Glömmer jag igen får jag inse att denna småbarnshjärna inte kan komma ihåg att fota maten innan jag vevar i mig den.
(null)
Onsdagens Crispy chicken wrap på Leos Lekland. Saknar deras bakade potatis, det var grejer det.

Denna vecka ändrar jag i matplaneringen lite grann då det är morotens dag på onsdag (japp, jag har lagt in såna dagar i min kalender så jag ska kunna planera med sånt i vardagen), så då blir det morotssoppa. B har tjatat om morotssoppa sen vi åt det sist så jag tror han blir glad. Annars är det ju sopptisdagar hos oss. 
På måndagen får vi sällskap av Emil & Sara. På fredagen är planen att ha fredagsmys med grannarna Csaszar.
(null)