När minnet sviker

Tänkte skriva att det var en bra vecka. Sen började jag fundera. Vad har jag/vi gjort?! Kommer inte riktigt ihåg 😂 Har inte tagit så många bilder heller så inga ledtrådar där heller... 


Igår var iaf en fullrulle dag. Jag hade råkat glömma att det var min jobbhelg och på så vis blivit dubbelbokad. Så fick improvisera lite. Och stressa. 
Jag började 7 men åkte in lite tidigare för att handla, för efter jobbet skulle bli ännu mera stressigt. Jobbade till 12, åkte hem och där var det lekstuga för min fina familj med våra bästisar Sara & Emil. Vi har inte setts sen juli (!!!), helt sjukt va tiden går! 
Vi åt Vs goda hamburgare till lunch, B kidnappade Sara till övervåningen för att leka själva, de lekte tjuv- & polis. Dom va poliser och vi andra var tjuvar. 

Efter en stund fick jag och pojkarna lov att säga hejdå för vi skulle på kalas, Ians tre års kalas. Kan inte fatta att det är tre år sen jag gick galet höggravid med B i magen till BB och hälsade på nyfödda lilla Ian. Han va så söt så jag vågade knappt hålla honom, tur magen kunde var armstöd. 
Pojkarna fick fiskedamm och äta en svingod Spiderman tårta. 

Tur jag hann skriva ner allt innan jag glömde det. Känns bra att veta att man haft åtminstone en bra dag denna vecka iaf! 

1
Kia

Usch va du jäktar och stressar hjärtat. Du har ju lovat att försöka ta det lite lugnare!!! Du måste vara rätt om dig, det är jag om DIG.
Kramis

Svar: Ja men på söndagen gjorde vi ingenting!😄 Bara jobb sen familjemys ☺️
Mimmie