Med mina två

V är på mässa så jag har varit själv med pojkarna sen i tisdag. Otaliga fighter men desto fler kramar och pussar. Känslomässig berg-&-dalbana 2.0. 
Vi har också varit på ikea med Anette och ätit lunch, B älskade deras kycklingbullar. Han åt hela sin portion och halva G’s som inte tyckte att det va så gott. Jag har gjort klart bak- och framsida för vintern medan pojkarna härjade omkring. Hunnit fixa till garaget medan pojkarna sov i bilen. Omorganiserat i köksskåp medan de åt middag. Rensat på pojkarnas leksaker medan vi lekte. Medan pojkarna badade fixade jag tvätt. Och så har vi haft playdates och våffelonsdag med Anette & Isak. Idag ska vi träffa Emelie & Nico. Imorgon är det tillbaks till jobb och ska köra sju arbetspass på raken. Känns som jag ska på semester!

(null)

(null)