B’s 3 årsdag

Man borde få vara ledig på sina barns födelsedagar. Dom är ju liksom heliga. Det är ju då man ännu en gång blir påmind om dagen de kom till världen och hur stora de blivit. Tror det va därför jag blev tårögd när jag hämtade han från fsk. Min lilla kille växer upp. Mitt framför ögonen på mig och även fast jag försöker leva i nuet och minnas allt så räcker inte minnet till... 

På fsk hade han blivit firad. Han hade fått haft födelsedagskronan och suttit på födelsedagsstolen och dessutom hade de fått sjunga för honom. Och han hade suttit still och tyckt det varit roligt! Helt motsatt från när vi gjorde det. Barn! 

(null) 
(null)

Hamor och faster Malin kom hem till oss och lekte, och när pappa V kom hem från jobbet åt vi McDonlads till middag innan B fick öppna våra paket. Trots han McQueen-crush så hade inte vi köpt nåt sånt. Vi hade köpt Bamse byn för längesen, långt innan McQueen-crushen kom så vi va lite oroliga om han skulle gilla det längre. Och lyckligtvis gjorde han det! Blev att bygga ihop husen och ställa dit alla gubbar direkt. Sen kom McQueen gänget och lekte med Bamse och vännerna i deras by. Alla får va med.
Han fick även små grejer som han tyckte va till G 😂 men G hade fått en egen present av oss, en pärlplatta med stora pärlor. Han va så söt när han fick den, skrek Tittaaa när han fick den och sa "ooooo" när han öppnade. Lilla gosas.

(null) (null) (null)
(null)
(null)