Stol i generation

På fm idag så hängde vi på öppna fsk till en lekpark. Förut när vi varit där så har jag alltid fått jaga efter B då han tar sig lite vatten över huvudet många gånger. Att härma äldre barn är inte alltid så lyckat... Men idag gick det väldigt bra! Var vid två tillfällen han ville vandra iväg, men annars höll han sig vid alla andra och lekte så fint så.
G blev som en liten cirkusattraktion då han var yngsta bebisen där men långt ifrån minst. Men väger man ca 8,5 kg innan man är fem månader så kanske det blir så.

När det blev lunchdags var vi hembjudna till min mamma på mat. Väldigt nice att komma fram till ett dukat bord. Att G sov gjorde det ännu nice-igare så jag fick äta med två händer i lugn och ro. För att bara ha B att passa på vid matbordet ÄR lugn och ro, ett barn är sååå mycket lättare än två.
Fick en liten nostalgitripp hos mamma. Hon hade fått tag på Min gamla tripptrapp stol som jag hade när jag var liten, och nu satt B i den och åt. Så himla roligt! Kommer defintivt spara den till mina barnbarn. Om den är hel efter att jätten G använt den förstås.