Nya kapitlet

Imorse kl.8 stämplade jag in på nya jobbet, på Ica Grytan. Eller nej det gjorde inte för jag glömde bort det där med stämpelklocka så jag stämplade in typ 9:30, men jag var på plats kl.8 iaf!
Tror jag fick en riktigt bra start om jag ska va ärlig. En riktig rivstart! Även fast det är längesen som jag jobbade på Ica Kvantum så var det lite som att cykla, gällde bara att komma igång.

Dagen gick fort. Alla (de flesta) nya kollegor var väldigt välkomnande så jag kände mig som hemma. V kom in och sa hej med pojkarna så jag fick en extra energikick. Riktigt skönt att ha så nära till jobbet, tar typ fem minuter att gå dit. Drömläge tycker jag. Kommer alltid ha nära till barnen (förskola/skola), vi behöver inte köpa en till bil och det är inte värsta projektet att ta sig till/från jobbet varje gång.
Så det här kommer nog bli bra. Det känns så!