En dag med fyra lekparker

Vet inte varför jag trodde att det var lördag idag? Blev skitchockad när jag insåg att det var fredag och helgen inte ens börjat. Inte för att det spelar nån roll för mig, alla dagar ser ju typ likadana ut vecka in och vecka ut :)

Idag efter frukost gick jag & pojkarna ut till stora lekparken. Vi har varit där rätt mycket på senaste tid så B hittar dit typ själv nu. Så han fick leda vägen. Gick så bra så! Vi fick t.o.m sällskap av en liten katt. B blir så glad när han ser en katt. Han vill klappa och leka med varje katt han ser. Så han blev lite extra förtjust i denna katt som strök sig lite mot honom.

Vi var i stora lekparken en stund. En annan lekpark på vägen till pojkarnas mormor och slutligen i mormors lekpark, sen gick vi in och lekte. Jag är skit duktig på att se till så att inte pojkarna fryser, medan jag själv fryser till en istapp av minsta lilla kyliga vindpust.
Lunch. Tupplurar. Mellis. Sen var i Nordanby Ängs nybyggda lekpark med några Csaszars! Frös arslet av mig som vanligt men det var väldigt trevligt. Och en riktigt fin lekpark! Mycket saker där utan att det blev för-mycket.

Så ser de flesta av mina (och pojkarnas) dagar ut. Lekparker, leka med kompisar och se till att få nåt i magen. Önskar verkligen att vi alltid kunde få ha det såhär❤️