Tisdagar

Bland det bästa med att V jobbar i Enköping istället för Avesta är på tisdagar när han börjar kl.11, då får vi en morgon tillsammans hela familjen. En helt vanlig vardag! Han kan vara hemma en bra stund innan han måste åka. Nu tar det ju bara ca 20min för han att åka till jobbet istället för 45-60min, det är det absolut bästa! Han har ju fått så mycket mer tid hemma. Går fortare till jobbet och fortare hem ifrån jobbet. 

I natt sov B i sin säng heeela natten, första gången jag var in till han var strax före kl.5. Sen vid kl.7 vaknade han och så då la vi oss i sängen och myste. Jag däckade kl.22 så jag borde va utvilad, men känner mig tyvärr hängig. Hoppas det inte bryter ut... 
Familjefrukost med massor av skratt, han är sån glädjespridare vår Benjamin! Efteråt blev det (som alltid) soffmys när frukosten var över. Iallafall för vissa... 

Blev lite snuvad på soffmyset... Maya är pappas chey på mornarna, hon blir överlycklig när han går upp. Jag duger mest sova bredvid, haha. 
Benjamin satt i min famn men sen ville han till pappa och kröp dit.
Och jag satt kvar själv, av nån anledning?! Sitt gärna själv på andra sidan av soffan.

1
Festis

Åh va myspys!
Du måste ju dela med dig bästa....... haha