Girls next door

Jag måste säga att jag har tur med grannar. I Skellefteå hade jag fantastiska (och galet efterlängtade) Elin som granne. På Hemdal var det gullgranne Carro, minns fortfarande när vi flyttade in hur hon stod på trappen med sin äldsta dotter Alva. Jag såg då att hon var gravid, men ville inte fråga. Kände ju inte henne så hade varit sååå pinsamt (och skit taskig start) om hon inte var det. Grannfejden nästa liksom! 
När vi sen väl pratade om det så visade det sig att vi väntade dagarna efter varandra. Lite kul! Att hon sen födde nio dagar innan bf och jag femton dagar efter var ju inte ett dugg frustrernade för en annan. Särskilt när det var jag som var beräknad först.... 
Nu när vi flyttade till Gryta fick jag en ny Carrogranne. Vi flyttade in samma dag, blev lagom chockad när jag såg att det var Carro som jag umgicks lite med när jag var ca 15 år. 

Båda mina Carrogrannar har ikväll varit sååå snälla mot min Lilla B. De har prytt hans små fötter med snygga, fodrade höst och vinterskor. Såå bra att va vän med snälla människor som har äldre barn ;) Så är det kul med lite färg på skorna, annan hade säkert safe'at och köpt svarta skor. 

Lilla B kommer ha fina och varma fossingar!

2
carro

Förstår din frustration hahah please dont hate me 😂😂 :)
Du är inte så tokig du heller en mycke omtänksam och fin granne/vän 😍

Svar: Du är alldeles för go för att hålla nåt sånt emot dig 😘
Mimmie

carro

Gjorde de inte me flit *lovar

Svar: Tsss... Du såg en chans att retas o tog den ;)
Mimmie