See the idiot walk 2

Nu är det synd att jag var så dum att jag tog bort min gamla blogg. Det hade varit kul och jämföra händelserna... För att för typ åtta år sen så var jag ute och promenerade, och jag skulle ta en annan och längre väg än vanligt men det slutade med att när jag va som längst hemifrån så fick jag skoskav. Så jag skulle ta en genväg hem men det slutade med att jag gick vilse. Såklart! När jag kom hem bloggade jag om det och skrattade åt mig själv.

Och idag, så skulle jag ta en längre och ny väg på min promenad. Sen började det regna, jag fick en blåsa på tån och skulle gena hem. Och ni kan aldrig gissa vart jag genade och IGEN gick vilse!? Mmm... Just det. På samma ställe som för åtta år sen. Varför lära sig av sina misstag?Men ändå så bloggar jag om det, som förra gången. Skrattar inte så mycket dock :P

4
Lina

Hehe... var gick du vilse? Har du hittat hem än, eller ska jag ge mig ut med pannlampa och leta?!

Svar: Vet inte ens vad området heter.... Men villa området mellan Odensvi och Gunnelbogatan om det säger dig nåt :P
Mimmie

Lina

Ah! Då vet jag nog precis :) Vi var och gick runt där förra veckan. Fast vi gick inte vilse :D

Svar:
Mimmie

Lina

Ah! Då vet jag nog precis :) Vi var och gick runt där förra veckan. Fast vi gick inte vilse :D

Svar: Äh, man lever lite in the edge när man är snurrig 😜
Mimmie

Dee

det är soft att gå lite vilse ibland, att känna som att man kommer in i andra dimensioner

Svar: dimensioner kanske är o ta i 😂
Mimmie