Sådan mor, sådan son

Innan V åker till jobbet på mornarna så kommer han alltid in till mig och Benjamin för att säga hejdå, och vi säger åt han att köra försiktigt. Iallafall de gånger vi är vakna... Oftast så sover vi, och då passar han på att ta kort på oss. Tydligen. 
På tidigare kort V tagit på oss så har vi legat såå tätt, så tätt. Jag liggammar på nätterna men somnar alltid ifrån, så ställningen brukar vara att Benjamin ligger nära mitt bröst och sover, jag ligger på min ena arm och håller om honom med min andra. Mitt huvud är precis ovanför hans så jag känner hans doft även i sömnen, och kan pussa på han det första jag gör när jag vaknar. 

Denna bild var dock lite annorlunda! Man ser tydligt att vi båda somnat ifrån amningen (därav hjärt-censureringen. Tänker inte driva nån nipple-blogg). Tror min rygg saknar att få plant och inte bara på sidan :P Har inte kunnat gjort det sen typ tredje trimestern..

Benjamin verkligen tokratar att ha täcke på sig, ibland lägger jag på det i smyg när han sover. Men då får man en bra utskällning när han vaknar...
Ser ju så kallt ut!
1
Festis

MEN va mysigt ni har det bästa

Svar: Jaa, alltid ❤
Mimmie