Sova bör man

Lönlöst och planera nåt denna vecka då sömnen är katastrof. Även fast jag inte är megahård med att sluta med nattflaska. Känns ju taskigt att sluta helt tvärt liksom. Så den här veckan har jag tagit tupplur tillsammans med Lilla B. Önska att jag tyckte om kaffe eller energidrycker, då kanske man skulle orka lite mer...

Idag fick vi starta dagen med en busstur till Odensvis vårdcentral. Är på Flytt todo'n att ändra vårdcentral. Lilla B fick sina öron undersökta, vi har varit fundersamma om han haft ont i dom. Han var lite röd i ena örat men det var ingen fara. Läkaren passade på att kolla motorik och lite annat på B och blev jätte imponerad på hur stabil han var för att inte ens va nio månader, och att han kunde gå själv med lära-gå-vagnen fick läkaren att bli ännu mer imponerad.
Stolt mamma, jag? Gissa!!! 

Blev en promenad hem, tog en "tupplur" tillsammans. Jag på två timmar och Benjamin körde på tre. Sen tog vi med Bs mormor och våra hundar till fotbollsplanen så hundarna fick springa lösa. 

Nästa sommar springer Lilla B oxå lös