Mardröm

Drömde att jag var på nån fest. Jag drack ingenting utan skyllde på att jag var förkyld. Under själva festen satt jag typ bara i en hall bland massa jackor och gick igenom nån lista. En lista från en person som skrivit ned saker som oroar henne eller som inte passar henne, en (för mig) oväsentlig person. 
När listan var klar så gick jag in på toaletten och såg mig i spegeln. Jag hade ett vitt linne på mig, och på magen så hade den en stor fläck av färskt blod. Panik. Jag letade efter vart blodet kom ifrån men jag hade inte ont nånstans, hittade bara flera blåmärken över kroppen. Främst på nedre bröstkorgen.
Jag strök mig över magen och kände efter liv, men det var helt tomt. Det var ingenting där nu, magen var platt...
 
Man kan säga att jag vaknat från bättre drömmar! Ush... Tur man har sin kärleksfulla lilla minifamilj att vakna till <3 
 
V är ledig idag så då äre alltid morgonmys i sängen. Maya gör sig så liten hon bara kan och kryper in mot V så tätt, så tätt. Hon ligger bokstavligen i hans armhåla. 
 
Är så mysigt med en extrahund. Familjen blir ett snäpp större. Och om 43 dagar ligger knodden här med oss, då är familjen ännu större <3