Juldagen

Min första dejt på juldagen var en träningsdejt med min bff Sara <3 Vi har inte tränat tillsammans sen innan min flytt till Skellefte, och eftersom det var dagen efter julafton så trodde vi att gymmet skulle va hyffsat folk tomt. Vi var sjukt taggade! Men när vi kom dit så var parkering full och det var folk öööverallt, jäklar va hurtiga folk är kring juletider. Vi körde ett gott & blandat pass, och det känns fortfarande i kroppen :) 

Efteråt så åkte jag till farmor för lite jultradition: juldagssteken! Precis som på julaftonen åt man in sig i en koma. Jag och kusinerna dog på soffan efteråt. 

Kan inte sluta skratta åt Freddas dubbelhaka, den fortsätter ända ned till nacken!! Haha!
Han är rätt vältränad, så det gör allt så mycket roligare :) 


Vid sex åkte jag till V's pappa där dom firade jul, kom mitt i julklappsutdelningen som ledde till mer mat. Hehe :) Nån dag framöver ska jag ta lite bilder på allt fint vi fått. Om jag kommer ihåg! 
Hittade btw en bild på mig från julaftonen, så jag har en. Tyvärr ingen på min hunkiga hunk dock...