Housewife 4 life!

Ni som känner mig vet ju att jag är lite av en bullmamma, att jag gillar att laga mat och testa nya grejer. Men jag tror nog att det börjar gå för långt...
Idag hade jag en klipptid vid 1730, och det är den tiden jag vanligtvis är i köket och lagar middag to my Man. Och eftersom alla matlådor är uppätna så var jag "tvungen" att laga mat idag. Så jag stod och övervägde om jag skulle avboka tiden för att få åka hem och laga mat! Inte för att jag var "tvungen" heller, utan för att det lockade mer! Laga mat lockade mer än att gå och få hårbotten masserad, klippta toppar och ett fräscht hår.
Vad äre för fel på mig?! Hahaha!

Men jag var och klippte mig iaf. För första gången i Skellefteå. Klippningen gick ju bra men faaan va mycket grejs hon hade i håret! Första gången jag känner att jag måste tvätta håret efter att ha varit hos frisören. Kanske skulle ha avbokat och lagat mat istället ändå..
Skellefteå is a sick world ;)

1
Lina

Får man se nån bild på "lappfrisyren" eller? :P