Prottepannkis

Jag bryter trenden med gröt till frulle, man måste ju va lite wild and crazy på sin semester. Så idag prövade jag ett proteinpulver jag köpte för ett tag sen, enbart för att göra proteinpannkakor. Det är skit smarrigt!! Mannen tycker dem är godare än vanliga pannkakor:) och jag älskar det för all frukt & bär man har till haha! Det smakar lite mer ägg än vanliga pannkisar, men man blir proppmätt på en pannkis! Iaf jag. Do it like this: blanda 4-5 äggvitor tsms med 1,5 dl mjölk. Jag har lättmjölk. Tillsätt successivt 1dl proteinpulver. Ett prottepulver som det går att laga mat me! Jag har bakepro. Stek på dem som vanliga pannkisar, men dem är lite skörare så att steka dem i lite matolja hjälper A LOT!! Sen servera!! Idag hade jag keso, bananas, jordgubbar, vinbär o lite funlight. MUMMAAAAAA!!!!! Frukost the Meems way!! Pannkisar, bär & tecknat:)