Lilla flyttdagen

Allt är packat och klart. Inväntar bara att klockan ska bli 15, då är det moving time! Då lämnar jag lägenheten jag bott i med både Jenny och Mannen. Dom två gjorde denna lägenhet till ett hem för mig.

Jag minns när jag och Jenny flyttade ihop. Hur vi höll på och planera, måla och inreda. Vissa av oss mer ;) Alla runt omkring oss trodde vi skulle klösa ögonen ur varandra, för att vi oxå jobbade tsms. Men det gick hur bra som helst! Självklart fräste vi till mot varandra, men allt som allt så flöt allt på bra. Vi skratta tsms i stort sätt varenda gång vi var hemma. Förutom på morgonen, mitt morgonhumör är inte allid det bästa:)

Sen pratade Jenny om att köpa sin brorsas lght, och i samma veva pratade Mannen om att sluta jobba i Norge och flytta hem. Hem till mig.
Jag kommer aldrig glömma hur jag satt i mitt rum, på sängen, och skypeade med honom. Märkte att det var nåt med honom, någonting han ville få sagt. Det knöt till sig i magen, blev riktigt tungt. Sen när han sa att han skulle flytta hem, och frågade om han fick flytta in så blev jag lättare än en fjäder. Mina skära, rosa moln lyfte upp mig och hela sängen.
Den 12 oktober hämtade jag hem honom, och jag kommer aldrig låta han försvinna så ifrån mig igen <3

Bilderna på mig och Jenny när vi rätt nyligen hade flyttat ihop. Skulle ut på en awesome sambokväll!;)
Bilden på mig och Viktor är från 16 oktober, bara åtta dagar som sambos:)