Söndag och så

Alla mina tre grabbar väckte mig med pussar och kramar. Alla vi fyra skulle pussas samtidigt, det är en liten utmaning. Och de som får G vid sig riskerar alltid att bli lite saliviga. 
(null)
(null)

Vid lunch kom Emil & Sara med sushi till oss, pojkarna fick korv med bröd. Det blev en massa lek, Pokémon promenad, mys i soffan och massa snicksnack innan de åkte. Då kom en kompis från pojkarnas förskola och lekte, det lät som de skulle riva hela övervåningen. 
Jag passade på att rensa i min egna låda med massa minnessaker. Kastade en massa kort som kändes onödiga osv. Hittade andra guldkorn som värmde mitt hjärta. Älskade farmor, saknaden till dig kommer aldrig försvinna. 
(null)

Grannarna Christian och Nilas & Melina kom oxå över en stund, så vi har haft fullt hus idag. Men det har ändå varit en skön hemmadag.