Tjejdejt

På en helt vanlig onsdag så styrde jag & mina SOS tjejer en dejt. Tyvärr blev Ida väldigt sjuk och lades in på medicinska akuten med antibiotikadropp så hon saknades, men hon var med oss i tankarna.
Vi startade vår dejt efter jobbet på Choy's. Överröstade hela restaurangen med våra skratt, vi har alltid så himla kul ihop! Fattar inte att det alltid kan bli så. Vi påvisar verkligen att åldern bara är en siffra då den yngsta av oss är 27 och den äldsta är 47, vi skrattar lika mycket allihopa ♥️

Efter Choy's gick vi på bio och såg Birds of Prey. Den var inte som jag trodde att den skulle vara. Rätt seg och när det väl drog igång/hände nåt så kändes det bara fånigt. Hatar att ödsla pengar på såna filmer, de kan jag lika gärna se hemma i soffan gratis. 
Men vi fick oss iaf ett gott skratt av min lilla beställning och Amandas "lilla" beställning. 

Riktigt mysigt att gå tjejdejt. Att bara få vara Mig för en stund med mina tjejer och inte mamma jämt. Även fast jag saknade mina pojkar såklart (jag gjorde ett FaceTime samtal till dom), mammahjärtat har man alltid & jämt.
(null)