Inför hjärtedagen

På vägen hem från fsk igår sa jag till pojkarna att det snart är kärlekens dag. G lyssnade som vanligt inte på vad jag sa utan gick i sin egna värld och bara lät. B frågade vad det innebar och jag försökte på ett taffligt vis berätta. Han ställer så otroligt svåra frågor nu. Men jag tror jag förklarade rätt bra för när vi kom in så pysslade vi och jag fick en teckning på rött papper. Och idag kom han hem med en teckning som han ritat till mig, ett stort rödrosa hjärta med bokstäverna B M på. Finaste kärleks-teckningen som jag fått ♥️ Bild kommer, jag ligger i sängen nu och orkar inte gå och fota.

Jag (och V) vill ge pojkarna nåt litet vi oxå, och eftersom vi är så fenomenalt (kassa) på att informera varandra saker så har vi båda köpa hjärtepresenter till dom. Och båda har köpt Lego. Great minds think alike. Men vi sparar på mina och ger vid ett annat tillfälle. 

Imorn när de vaknar och öppnar sovrumsdörren kommer detta vara det första som de ser. Ser lite mer juligt än hjärtigt ut kanske, haha😂 
(null) Saknar att få uppdatera dig om sånt här, min efterlängtade älskade farmor. Du fattas mig.