Onsdagslek

Det var då inte igår som vi hade playdate med Emelie och hennes kottar. Väldigt efterlängtat! Vi mötte dom på parkeringen när vi gick från bilen. Så fort G såg Nico så frågade han om de skulle leka på hans rum, och så satte de fart alla tre pojkar. Lilla Isabella hängde med mig & Emelie. Hon är väldigt blyg för andra och särskilt hemma hos andra. Men sånt går inte för sig, jag & V vill verkligen att barn ska tycka om att va hemma hos oss så vi drar fram alla ess vi har rockärmarna. Känner av läget så att de ska känna sig trygga. 
Isabella är dock svårflirtad, men till slut så sprang hon omkring självmant och släppte Emeliess knä. Jag fick flera pussar (stolt som tusan!) och Emelie kunde t.o.m. avnjuta vår massagefåtölj i lugn och ro (den tar ca 15min). 
Mission completed. 

Så barnen lekte. Jag & Emelie tjattrade, jag fick en present av Emelie oxå. En bara-för -att-present! Den bästa stortens presenter 🖤
Vi åt middag tillsammans, barnen fick mini-pizzor och V köpte med sushi hem från Otome. Stans bästa sushiställe. 
Jag & Isabella dansade och sjöng på både Babblarna och Baby shark. 
Nico va besviken att de inte skulle sova kvar så vi bokade in en till playdate om en vecka. 
(null)
(null)

1
Master

Vilken mysig e m och kväll ❤️

Svar: Jaaa💛
Mimmie