Längtar till lugn helg

I fredags så kom Sara & Emil hem till oss och hade fredagsmys. Dom är nog en av pojkarnas bästa kompisar för precis som när deras bästa kompisar kommer så är det första de säger "Kom och lek i mitt rum". De fick såklart va uppe lite längre eftersom det var fredag och gudis-bästisarna var på besök. 
Maria & Simon kom oxå, vi spelade spel och samkvämade så vi kom inte i säng förrän framåt halv fyra. Sjukt trevligt!
(null)
(null)

På lördagen åkte jag med B till kalas på Leos Lekland, hans fsk-bästis Kalle fyllde år. V fick vara hemma med lilla G tyvärr för hans förkylningsastma spökade. 
Jag har nog aldrig varit på Leos när det varit så mycket folk, eller träffat så många som jag känner där. Jag skulle aldrig åka dit en löningslördag om det inte vore för att en av pojkarnas kompis bjöd in på kalas.

När vi kom hem blev det mat och så fick jag sadla om till fest för en kollega Jenny hade 30 års + inflyttningsfest. Det var blandat med både kollegor och hennes vänner, det var kul och träffa hennes "privata" vänner. Man får liksom en annan synvinkel på sina kompiskollegor när man får träffa de privata vännerna. 
(null)

På söndagen var vi hos pojkarnas farmor som vi inte hade träffat på länge då hon varit på mässor med jobbet, och på Ullared med faster Malin. Hon hade köpt en stor påse med fina kläder till pojkarna. 
Malin & Mange har äntligen blivit offentliga med att de väntar barn nu, och Malin ställer sååå många frågor kring graviditet och första spädbarnstiden. Jag inser hur mycket jag glömt även fast det inte är sådär jätte längesen jag själv va där... 

På em skulle V iväg på personalfest med Plazan, så då myste jag och pojkarna. De ville inte göra nånting särskilt utan bara kolla film och äta middag i soffan, passade mig perfekt efter en två dagars så det fick bli precis så. 

Denna helg är ingenting planerat. Jag hoppas på att få åka och bada med pojkarna på lördag, eller kanske gå ut i skogen med matsäck. Nåt mys ska det bli.