Min fem åring

Jag kan inte förstå att jag är mamma till en fem åring. En FEM åring. Och när hann han bli fem? Det var ju förra året han tog sina första krypsteg på altanen på baksidan när vi flyttade hit. Det var ju nyss som han lärde sig gå och höll händerna ovanför huvudet för att hålla balansen medan han gick. Och det var ju som igår han blev storebror... 

 
På hans födelsedag (igår) hade vi ställt alarmet på kl.6 för att garanterat vakna före B och väcka han med sång i sängen. Men självklart vaknade han 5:55 för att gå på toa.. För ovanlighetens skull fick jag honom att somna om så vi kunde väcka han med sång, paket och gottisfrulle på sängen. 
(null)
(null)
(null)

För att fira vår stora kille på sin födelsedag så åkte vi till Leos Lekland och lekte med Rebecka & Lovisa. Vi mötte de där direkt efter jobbet, lekte, åt middag och lekte lite till innan vi åkte hem. Tre timmar på Leos fick räcka. 
När vi satte oss i bilen var pojkarna så gosiga, mot alla utom stackars V.

B: Jag älskar dig mamma
Jag: Och jag älskar dig B, och så älskar jag dig G. 
G: Och ja älkar dej mamma
V: Pappa älskar också dig G
G: Och jag älkar Ejamin 

Jag & V skrattar för att han blev dissad, B fattar inte riktigt vad som hände så han svarade inte G som blev otroligt irriterad och ryter: Säg till mej da Ejamin! 
Hahaha härliga äskade ungar 💛
(null)
(null)
(null)

1
Master

Älskade grabbar 💙💙💙

Svar: Älskade master 💜
Mimmie