Farsdag

G sov hos farmor så de skulle få lite kvalitetstid tillsammans så det var bara B & jag som smög upp på farsdag. Min tanke var att pojkarna skulle få måla varsin mugg till V i farsdagpresent men karln va jämt hemma denna vecka så det gick inte smuggla med. Så på farsdags morgonen gick jag & B ner för att måla en mugg. Den blev så fin! Jag blev rätt avis faktiskt.
(null)

Hade dock missat detaljen om att den behövde torka 24 timmar så B fick visa V den på sin torkplats när han hade stigit upp, efter att han fått en farsdagpresent i sängen. En chokladask med hans favorit Wienerchoklad, är en tradition att han får den. Förut fick han den alltid av mig i julklapp, men nu får han den av pojkarna i farsdagpresent istället. 

Jag frågade pojkarna varför de tycker att V är den bästa pappan, och fick ett så fint svar: för han är snäll, stark och för att han gör mig så glad som jag kan bli ♥️
(null)