Djurkalas för B

Nu är jag heeeeelt slut som människa. Helt slut. I fredags hade vi några vänner över som for hem vid 3:30 på morgonkvisten, 6:30 vaknade G och kl.15 började Bs barnkalas. Jag trodde jag började med fixningen inför kalaset i god tid så jag kunde ta det lite piano, men när klockan slog tre och gästerna började komma så stod jag i badrummet med blött hår och  paniksminkade mig. 
Oh well, det blev lyckat iaf. B hade beställt djurkalas som tema så jag var en kissekatt och pojkarna var tigrar, min superduktiga V gjorde deras ansiktsmålningar. Finns nog ingenting den mannen inte kan. Min superman. 

Fikat blev såklart djurinspirerat och så hade B önskat sig en ormtårta, den satte verkligen mitt tålamod på prov.. Jag har turen att ha så snälla människor runt mig så fick hjälp med bakningen för det är inte min starkaste sida, dekorera och sånt där emot är jag lite bättre på. Även att hitta på lekar. B ville ha samma labyrint som förra årets kalas hade, när jag hade satt fast snören mellan väggen och soffan så barnen fick åla sig fram till sin godispåse. Så det fick det bli, de fick åla sig som ormar till sin godispåse som jag försökt göra som en fisk. Blev en skitful fisk, tog inte ens en bild på det. Andra leken skulle det få vara elefanter och försöka slå ned flaskor med sin "snabel", en strumpbyxa de hade på huvudet med en tennisboll i. Verkade va en uppskattad lek. 
Dag två var det familjekalaset. Lite lugnare kalas. 

B fick så otroligt mycket bra och fina presenter, och han har haft så kul hela helgen. Var svårt att få han i säng för han ville inte att helgen skulle ta slut. Men nu sover han och jag ska göra han sällskap. 
(null) (null) (null) (null) 
(null) (null) (null) (null) 
(null) 
(null)