Gabbismys

Är ledig onsdag-tisdag nu och för en gångs skull är vi inte fullbokade med nånting. Riktigt skönt. 

Idag fick vi besök av Rebecka och Lovisa & Julia. Vi åt lunch, barnen fick pannkakor med en chokladkräm (lite lyx ska det vara på ledigheter) och vuxna halloumisallad. Barnen byggde koja av vardagsrumsbordet och kaosade ner pojkarnas lekrum medan jag & Rebecka chilla i soffan, var knepigt väder idag så ingen av oss mådde särskilt bra trots treos osv. 
När de åkte hem somnade jag & G på soffan, när jag vaknade kände jag mig lite bättre lyckligtvis. 

Tog en kaffe. Kilade över till Csaszars för en smygtitt då de renoverar om lite, blev kvar där i fyra timmar så vi åt middag tillsammans. B hamnade hos sin farmor så jag & V fick ha en myskväll själva med G. Finns ingen som kan göra mig lika galen som han kan, men det finns ingen som är lika gosig som han heller. Min lilla Gosas💚 Vi åkte till affären där han fick välja nåt litet gott, han valde nån fruktrem. När vi kom hem åt vi lite glass och gosade. Hans kinder och armar som fortfarande har sitt bebishull typ är helt fantastiska. Jag älskar att gosa med denna lilleman.
(null)

(null)

1
Master

Goaste lilla G ❤️👍🏼👍🏼