Namnsdagskillen

V åkte till Sthlm med sin pappa för att gå på hockey idag, en julklapp från mig till V. När jag inte vet vad jag ska ge V i present så är det alltid en uppskattad present för honom. Han älskar ju typ all sport som finns. 
B ville på playdate hos sin fsk-bästis Kalle så han har varit där hela dagen. Innan han åkte så frågade jag vad han ville äta till middag, eftersom det är hans namnsdag så tyckte jag han skulle få bestämma det. Och så skulle vi åka och köp godis på en stor godisbutik. Han ville äta tacos för det tyckte han var längesen. Skönt att han oxå va trött på julmat... 

Jag & G hade playdate med Anette & Isak. Pojkarna lekte på Gs rum medan jag & Anette drack kaffe och sorterade pärlor. Är så skönt att ha vänner som tycker lika mycket om sortering & organisering som jag själv. Vi båda har mer än en labelmaker och har t.ex sorterat och märkt våra lakan. Nördigt säger de flesta, sjukt smart och smidigt i kräksituationer säger vi! 
(null)

Vid fyra handlade jag & G för tacokvällen. Sen hämtade vi B och åkte till Karamellfarbrorn där de plockade så fint de bara kunde. B plockar alltid punch praliner, riktigt gammelgodis. Dom och gröna grodor är hans favoriter. G har ingen bestämd favorit men mjölkchoklad går alltid hem.
Jag ordnade tacos, B satte på Ninjago som är väldigt bra faktiskt och så hade vi lördagsmys.  Bara vi tre. 
(null)

3
Lina

Vart har du köpt dom där lådorna till pärlorna?

Svar: Dom kom med när jag köpte pärlorna, finns på Eko :)
Mimmie

Lina

Vart har du köpt dom där lådorna till pärlorna?

Lina

Vart har du köpt dom där lådorna till pärlorna?