Annandag jul

Jag & pojkarna har julledigt men det har inte V, så vi fick roa oss på egen hand. Vi började dagen med att gratta min Rebecka på hennes födelsedag. Vi köpte med rosor, tårta och fika och så fick hon såklart ett litet paket. 
Sen åkte vi till Erikslund där halva Västerås var, jag behövde fixa två ärenden och sa till pojkarna att om de skötte sig så skulle vi åka till Leos Lekland efteråt. Och de var exemplariska! Jag vågade t.o.m. kolla i en tredje butik bara för att det gick så bra. Så som lovat åkte vi Leos och där mötte vi Lina & Dennis med deras pojkar Ian & Ted. Pojkarna sprang och busade så de blev helt svettiga. 
(null)
(null)

Efter ca 2,5 tim åkte vi hem till oss istället, självklart fortsatte buset. Avbröts en stund för mat sen blev det mer bus. Pojkarna somnade ovaggat kan jag säga! Medan jag fick ett ryck och började möblera om i deras rum, fastän jag var skittrött. 

Som "tur var" så började G hosta tills han kräktes, jag testade att köra utan luftfuktaren för första gången sen vi skaffade den och det blev resultatet. Så ommöbleringen avbröts, byta lakan och duscha blev det istället. Sen sova mellan mina två kärlekar.