Massa semesterdagar

Efter lunch i fredags åkte vi tillsammans med pojkarnas farmor och hennes nyköpta husvagn ut till Hargebys bad & camping. Jag har inte bott i husvagn sen jag var typ 7-9 år men minns att jag tyckte det var supermysigt. Det är ingen favorit för mig nu men jag gör det gärna för pojkarnas skull, och för Vs skull som toknjuter. 


Det är en fin och familjär camping. Finns lekparker, studsmatta, bad och minigolf. B har blivit helt förälskad i att spela minigolf, tror inte jag spelat så här mycket som jag gjort dessa dagar i hela mitt liv. När han & jag spelade själva så gjorde han sin första spik, tog självklart en bild när han skulle plocka upp bollen. 
Annars så har vi badat när vädret tillåtit. Ätit glass till lunch i Askersund och åkt ett mini tåg, åkt till Motala och lekt på Bill och Bulls lekland. Hyrt trehjuling, grillat, fiskat, pojkarna har hoppat massor på studsmattan, sparkat boll och spelat yatzy. Vi latar oss en hel del och myser i husvagnen oxå för vädret är verkligen en besvikelse, men man får göra det bästa av situationen. 

Idag kom Kia & Bosse med sin husbil och gör oss sällis den sista kvällen, så mysigt! Imorgon åker vi hem, ser fram emot en långdusch och u t r y m m e .
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

1
Master

Såååå kul att träffas ❤️❤️❤️

Svar: Alltid🥰
Mimmie