Ledig onsdag

G studsade upp först, jag bestämde mig för att ligga kvar och dra mig när man ändå är ledig. G är skön så, han kan kila iväg och starta dagen själv. Jag hörde hur han drog sin stol och köket och tjuvade några rån, hittade "lite" smulspår sen oxå. 
B däremot vill gärna få sällskap upp. Han kan ligga och vänta ut en. Nån enstaka gång har Gs sällskap dugigt men helst ska jag eller V gå upp med honom. 

Framåt kl.8 gick jag upp för att göra frukost till oss. Sen gjorde vi oss i ordning, satte oss i bilen och åkte till Linda. Bilresan dit så hade pojkarna sina ipads och fick äppelbitar att mumsa på. Jag fick lyssna på Stiftelsen i lugn och ro. 

Vi lunchade tillsammans, snackade lite skit innan jag lämnade pojkarna en stund hos Linda för ett ärende. De hade varit ute och lekt och fått äta glass medan jag var borta. 
När jag kom tillbaks spelade vi bajsmemo tills vi skulle åka, äckligaste spelet nånsin.
Lilla Charlie fyller ett år snart och han kröp efter G vart han än gick. G var så snäll med Charlie så jag tror att G blev hans idol. Kul att se att sånt kan gå i arv.
Alltså att den lilla ser upp till den större. För jag var då inte så snäll mot stackars Linda som såg upp till mig så otroligt mycket😂

(null)
När jag & Linda var små sa flera att vi hade ett särskilt band. Vi förstod varandra. Kanske därför vi är de enda kusinerna på den sidan som har riktig kontakt än idag. Det kommer alltid vara vi. 
1
Master

Mysigt ❤️