Bästa tårtan & fredagsmyset

Veckan startade med vab på G för min del. Om man bara kunde få han att förstå att om man hostar tills man kräks slem så behöver man ta det lugnt, men nej då... så det blev kort vecka på jobbet. Jag älskar att vara med mina pojkar men jag trivs så bra på mitt jobb så det är faktiskt tråkigt att vara borta. Känns lyxigt att få känna så. 

Denna helg är det kalas för G hela helgen för han fyller tre år (på onsdag). Imorn blir det barnkalas och på söndag släktkalas i vanlig ordning. Temat för kalaset är Blaze som G älskar men det är en svår figur att få till på alla vis som jag vill få till det så det blir Blaze/bilar-tema, men G blir nog nöjd. 

Till fredagsmyset fick vi sällis av Rebecka och hennes flickor Lovisa & Julia. V gjorde hemmagjorda hamburgare till oss, sen fick barnen fredagsmys fram Superhjältar 2 medan jag & Rebecka förberedde tårtan för imorgon. Jag försöker apa efter Rebeckas tårta som hon bjöd på när Lovisa hade kalas, det är mycket att leva upp till.
(null)

När de hade åkt såg jag & pojkarna klart på filmen. G somnade de sista minutrarna och han la sig mot B, kurade in sig ordentligt mot sin storebror som började klappa på honom tills han somnade.. Mitt mammahjärta har nog aldrig blivit så varmt. Älskade ungar.. bästa fredagsmyset.
(null)

1
Master

Bästa fantastiska pojkarna ❤️❤️👬