Pinterestberoende

Om man saknar inspo till nånting, till vad som helst. Eller om man inte ens visste att man behövde inspo till nåt - så kollar man på Pinterest! Det är det bästa inspostället nånsin. Man kan söka på vad som helst och bara drunkna i insipiration. 

Man kan ha olika s.k. anslagstavlor för att spara ner sina inspobilder, det är ungefär som mappar. Jag har säkert en 8-10 st, och när jag har nåt projekt så blir det en till.  Som nu när jag gjort om i hallen så var det dessa som bilder jag fastnade för och fick inspiration:
(null)

Den anslagstavlan heter Hall. Jag har även Badrum, Inredning och lite andra i den riktningen. 
B fyller år snart och då kommer vi ha maskerad på barnkalaset. Både B & G tycker mycket om att klä ut sig, titt som tätt har de på sig Hulken och Spiderman dräkten. Så temat hemma blir superhjältar. Har så klart en anslagstavla till det.
(null)

Har några andra övriga som heter Förvaring där det är myclet ikea hacks, Mat för barn där det är lite roliga tallriksupplägg, Halloween, Jul, roliga Presentinslagningar och Pyssel för barn. Kolla denna, bilden uppe till höger är tomma äggskal som man fyller med färg så får barnen kasta ägg-färgsbomberna på ett vit papper/lakan och göra ett härligt konstverk. Så kul! 
(null)

3
Lina

Hängarna av gardinstångsknoppar var ju jättesnygga 😍

Lina

Hängarna av gardinstångsknoppar var ju jättesnygga 😍

Lina

Hängarna av gardinstångsknoppar var ju jättesnygga 😍

Svar: Eller hur!! Älskar dom 😍😍
Mimmie