Stackars mammas lilling

För ca två veckor sen så fick G en oinbjuden gäst innanför sin tshirt. En humla. Och den jäveln brände stackars G två gånger, jag var inte hemma utan det var V berättade för mig när jag kom hem och pojkarna sov. Hemsk upplevelse för min lilling...
Och som om det inte vore nog så fick han nåt form av insektsbet på båda pekfingrarna någon dag senare. Oklart om det var en geting eller tvestjärt som låg och skvalpade i barnpoolen och djurkäre G skulle hjälpa. Tji fick han. 
Nu är han livrädd för typ alla insekter, särskilt alla som kan flyga. Han skriker rätt ut när han ser dom. Två år och ärrad för livet. 
Jag själv blev getingstucken nån dag efter Gs sista stick, den lilla jäveln gömde sig i disktrasan och stack mig nästan in under pekfinger nageln. Lagom ont.. Men lite skillnad på att vara 2 och 32 år och få sitt första stick. 
Inte okej... 

(null)

1
Master

Stackars bästa lille G 😔❤️