Dagsdejt

I lördags lånade Kia våran B över dagen. Hon kom vid 9:30 så tog de bussen till stan och gick i leksaksaffärer, åt lunch på systrarna Ericsson, gick på Alfonsbion och massa annat. B var helt lyrisk när vi hämtade honom, munnen gick i ett! 
G hade undertiden en hamor-dejt. Han hade kört med henne så hon hade varit tvungen att ta en powernap efter att vi hämtat honom.

Vi själva åkte till Kistas Galleria med Vs syster och hennes man. Småshoppade lite, luncha och njöt av att inte behöva jaga eller tjaffsa. Men handlade lite på Next åt pojkarna, är ju så mycket fint där. 
När vi gjort Kista så köpte jag & V en varsin Dunkin Donut och åkte till Erikslunds Shoppingcenter. Borta bra men hemma bäst. 
(null)

Hämtade hem pojkarna och hann inte mer än komma hem så kom min Linda på besök. Åt middag ihop sen blev det Halloween-skattjakt för pojkarna. Jag hade ritat en karta över vårt hem, placerat skatter med reflexer där X var markerat. Så vi släckte ner så fick de leta med ficklampa. Linda & jag tyckte nog det var roligast! Så blev det lite lördagsmys innan läggdags och film. Jag gjorde nån blandning och somnade till filmen....

(null)

(null)

(null)

(null)