Morsdagen

Mådde skit när jag vaknade rent ut sagt. Hade på fredagen varit till läkaren med B som fått penicillin då han fått feber för tredje gången på två veckor, men nu hade han fått en elak hosta så han hostade sig hes och nåt skit i örat också. Självklart skulle jag åka på det jag med. Riktigt festligt. 

Skulle egentligen haft släktkalas men "sköt på det" pga att så många inte kunde komma, var ju tur det. Vara febrig och skit på ett kalas går ju inte.

Men det var ändå mys. Blev väckt med present och frukost på sängen. Mina pojkar hade målat en väldigt detaljerad cykel, den hade cykelplingare och allt. Men det var nåt som saknades på bilden och jag skulle gissa vad det var, gissade jag rätt så skulle jag få det. Och jag satte det, på första gissningen! 

Sen drog jag mig motvilligt upp, tryckte i mig ipren och levde på det och halstabletter hela dagen. Vi höll oss mest hemma eftersom jag & B inte var krya och G verkade gå i våra fotspår. Men vi tog fram barnpoolen på baksidan och plaskade lite i solen, åt lunch och när pojkarna skulle sova åkte V iväg och inhandlade min gissning. Jag var ju bra ivrig!! 



Huuuuur fint?! Jag riktigt ÄLSKAR det!! Vi ska cykla överallt i sommar. Överallt = allt inom 5km radie haha ;) 


När V kom hem med den så hade han med sig ännu en present till mig. Kände mig riktigt bortskämd som får så mycket fint. Är väldigt trevligt att fylla år och ha morsdag så tätt inpå hehe.... 

En iPhone 7, i rosé/guld! Bara sådär! En fin liten pärla. Telefonen alltså. Men V också såklart! ❤️


När presenterna var klara så tog vi pojkarna på en cykeltur. Även fast de hade sovit så gjorde G sitt tröttläte. Förstår han, är ju väldigt lugnande och skönt att cykla. B har åkt cykel förut med V och han tycker det är roligt så han behövde man inte tjata på fastän det var kompisar ute på gården. 
Vi cyklade förbi min mamma och sa grattis på morsdag och sen till Vs mamma. Cyklade hem och kom precis in när regnet kom. Sen gick vi sjuklingar och la oss tidigt och hostade i omgångar hela natten lång. Misery loves company.

1
Kia

Oj vilken fin cykel, fin cykelsadel och ett underbart innehåll.

Svar: Jajamän! Så nu kan jag ta en unge på cykeln o hälsa på dig på jobbet 😄
Mimmie