Årets extradag

Magen har verkligen varit DRYG idag. Hård som fan, tung och riktigt nedåttryckande. Det finns några dagar per år man inte vill att ens barn föds på, och skottårets extradag är väl ändå en av dom. Så hur mycket det än har tryckt nedåt idag så har jag korsat benen hårdare ;P

Annars så har vi varit hemma hos Ian & Dennis och lekt idag. Åt lite lunch på BK sen tog vi en liten prommis. Jag var en liten promenad-pooper då jag får ont efter två meter, men en liten prommis blev det iaf. Småpojkarna somnade på ett fingerknäpp under promenaden, så när vi promenerat klart gick vi in och tog en kopp kaffe/te medan de sov.


När B vaknade åkte vi till min mamma och åt dagens andra lunch. Magen blev så stor och öm så jag fick lov att låna ett par mjukisar av mamma. Mina gravidbyxor gjorde alldeles för ont, var nära att ta av mig trosorna för de skavde också. Men så kul skulle vi inte ha det. 

Nyss åt jag & V "middag". Jag åt två äggmackor. Snacka om att magsäcken krympt sen Mini växt på sig, finns ingen plats för mat. Men vad gör det om hundra år, eller om 32 dagar ;)