Domedagen

Blandade känslor inför imorn. Mycket blandade känslor. Ska skola in Lilla B på förskolan. Är det sjukt att jag är nervös? Känns som det är min första skoldag. Haha!

Jag är glad för B's skull. Han kommer få så mycket kompisar, leka av sig och lära sig så mycket saker. Saker som man som förälder inte alltid kan lära ut. 
För min egen skull är jag hjärtekrossad! Min lilla kille ska lämna mig ensam hemma och leka med sina kompisar och börja ta del av världen. Mitt mammahjärta kommer aldrig bli sig likt igen. 

Den fina nya väskan (en tidig julklapp från min farmor) är packad inför morgondagen. Och sen lite extra utekläder. 

2
Anonym

Ååååh va spännande 😃 jag hade också varit typ helt förstörd haha är redan det av tanken att det "bara" är 8månader kvar haha 😂

Svar: Ja men 8 månader går fort så det är inte så konstigt 😉😂
Mimmie

Lina

Åh, vilken färg blev det? Ser lite dåligt på bilden.

Svar: En mörkgrön ☺️
Mimmie