Otålig

Ja asså, det är väl mysigt att va gravid. Men enough is enough! Jag saknar att jobba, träna och ha ett aktivt socialt liv. Jag saknar att nånting händer! Man har ju liksom inte så mycket ork nu för tiden. Det är nästan lite pensionärsvarning på en, har man en to do för dagen så är heeeela dagen uppbokad. Dels för att man ska pallra sig upp, piffa till sig lite och ta sig dit. Och att ta sig dit måste planeras väl så man inte kommer fram svettig och flämtande.
Efteråt måste man samla sig, ta ett energigivande snack och gärna en tupplur. Det är liksom det jag orkar. 

Jag längtar inte bara till att knodden ska komma, utan också att få in en rutin med honom. Gå långa powerwalks, kanske t.o.m. gå till ett gym och lyfta lite skrot ;) Powerwalksen hoppas jag på att kunna börja med asap. Nu är det ju frost ute på mornarna, känns som att snön kommer snart och att det kommer bli en riktigt kall vinter. Inget lämpligt ut-och-gå-väder för knodden då inte...