Next's babykläder

Shoppingen till knodden fortsätter! Fick för ett tag sen höra talas om en shoppingsida som heter Next. De har väldigt stort utbud för både tjejer och killar i alla åldrar, och det är fina grejer till bra priser! 
Igår beställde jag två pyjamaser, ett två pack bodies, fem pack med strumpor, tre pack vantar och en keps för sammanlagt 466kr. Sjukt billigt! Frakten är gratis från 150kr men skickas från USA så det kanske tar lite tid. Får väl se! De kan ju knappast vara segare än HM's online shopping.. Beställde lite knoddgrejer därifrån för en vecka sen och i förrgår (fem dagar senare) fick jag ett mail om att varorna har skickats, fastän det stod att allt fanns i lagret när jag beställde. Tur att man inte har bråttom.

Pyjamaserna jag föll för hos Next var dessa, 74kr styck! Skulle nog kunna köpa båda i alla storlekar men har en känsla av ett den tanken kommer slå till vid alltför många plagg ;)


1
Emma

Dom har ju så mkt fint.
Deras ända svenska butik ligger i kista gallerian :)

Svar: Jaa jag hörde att dom hade funnits i Västerås, fattar inte hur de kan ha stängt igen?! Galet bra utbud!:)
Mimmie