Planeringsnörd utan lokalsinne

Tanken idag var att ta en snabb morgon pw med Maya, ha en lugn och god frulle. Låta den jäsa i magen ett tag innan gymmet och sen tare chill heeeela dagen. Har längtat efter en soffdag. 
Meeen så vare ju så att jag har noll lokalsinne, så kombon med den och att testa en ny väg resulterade i en "snabb" pw på typ 90-120 min. Vet inte exakt hur länge för appen la av och jag kollade inte på klockan när vi gick ut.

Resten av dagen gick... äh jag ska va ärlig med er, min planering gick åt helvete! Kom iväg till gymmet, gjorde ett svidande bra armpass för att sen gå och handla. Skulle ha en hel del från affären så det var INTE kul att konka hem på. Faan va det brann i armarna! 
Fick inte i mig lunch förrän kl.15, min dyrbara sofftid blev bara mindre och mindre. Strax efter kom V hem tidigt från jobbet, såg då ett tillfälle att ta en låååångdusch medan han myste med Maya. 

Inte förrän kl.18, när vår fredagstacos var i magen, fick jag lägga huvudet på soffkudden. Det ä fördjäävligt att va arbetslös. Man hinner inte med nånting;)


Äter lax till lunch varje dag. Har en broccolisallad till varje måltid, och äter potatis vaaarje dag. Och jag ledsnar inte! Är så fantastiskt gott!
Iofs kunde jag äta makaroner eller hamburgare oftare än det förut och jag tröttnade inte på det heller :)
1
Elin

Haha!! Jag känner igen mig i det där ;-) Inte lätt!! Men är du alltså arbetslös nu?? Maten såg fantastiskt nyttig och god ut ;-)

Svar: Ja, i stor sätt. Jobbar typ 6tim/varannan helg på ica bara.. Skit trist! Ja men det är gott :) riiiiktigt gott! Och nyttigt ;)
Mimmie