Spegel, spegel på väggen där...

Vet ni vad, jag har inte tränat sen i fredags. I know, helt sjukt. För att va mig nu för tiden. Tog först beslutet att skippa benträningen på lördagen för att vila knät. På söndagen var vi och flängde i både Västerås och i Bro, plus att det var vilodag så jag missa inget ändå. Måndag-tisdag har jag varit dålig, och idag... idag var målet att bara ta sig ut genom ytterdörren. 
Jag tappar lätt motivationen när jag missar ett träningspass. Det blir fel i planeringen, jag känner mig som olycklig och som att jag tagit på mig min gamla fettisdress igen.
Så just nu ligger jag och taggar för morgondagens rygg- & axelpass!! Mitt aaaabsoluta favoritpass. Pure lovilovelove! 

För att låta lite egenkär så ääälskar jag hur stark jag ser ut i mina axelövningar. Har gjort riktigt bra framsteg med utföranden, viktökningar och muskeluppbyggnaden. Jag ser stark ut och får som "ränder" på axlarna när jag kör, och jag går igång på att det är muskler som visar sig. 


Nu är min hand i vägen men jag tycker mig skymta o-upppumpade axelmuskler där :) Nån gång när jag & V är på gymmet själva ska jag be han ta en bild eller två. Hihi ;)

1
Festis

.....säg vem som vackrast i landet är?
Det vet Festis!!!! Den bästa, vackraste, goaste, mysigaste, trevligaste m m, m m, i landet är MIMMIE!!! Tänk att det vet JAG, och säg inte emot för jag är "gammlast"...... Haha. Puss min goa unge.

Svar: Haha respekt för dem äldre? 😘🌹
Mimmie