Slut som artist

Söndag, den heliga vilodagen. Dagen har gått i ett sen vi klev upp vid 9:30. Då gick vi upp, gjorde oss i ordning och åkte till ikea för deras frukostbuffé. Pannkaksfrulle till Mimmie! Så najs, bra utbud och billigt! 
Efteråt gjorde vi några snabba ärenden innan vi åkte hem.

Väl hemma så skulle vi bara "lite snabbt" sätta upp lite tavlor och hyllor. Det blev ett evighetsgöra! Tur att V's mamma tog emot mitt sos-samtal och kom över och hjälpte oss. Annars hade det nog hänt en olycka... Med hammaren och ett huvud som inte satt på spiken.
Hann även höja läget på knoddens spjälsäng och bädda om innan klockan slog 17, då åkte vi till Rusta för att köpa lite målarfärg och en gardinstång. Så nu har jag två projekt för imorn: stryka gardiner och måla på mina trälådor. 

För en halvtimma sen parkerade jag rumpan i soffan för viloläge. Välförtjänt! Är dock väldigt tankspridd och rastlös i kroppen, finns det projekt så vill jag göra klart när jag väl satt igång. Men men, får spara på krutet och projekten tills imorgon och resten av veckan. Så jag har nåt att göra!

Lill cheyen bara chilla medan vi slet! 
Jag hade sååå svårt att ta bilden på henne, höll på att dö i garv! Öronen såg på nåt sätt större ut live. Haha!